vrijdag 6 augustus 2010

Ann Van Elsen van MNM terug naar VT4


Ann Van Elsen stopt met 'De Ann & Dave show' op radiozender MNM. De mediamadam zal vanaf dit najaar bij VT4 gaan werken. Daar zal ze het programma 'De inrichters' presenteren.

Ann Van Elsen vindt het naar eigen zeggen spijtig dat ze afscheid moet nemen van haar collega's bij MNM. "Maar ik heb enorm veel zin in nieuwe tv-projecten bij VT4", klinkt het.

Bij MNM gaan ze nu een nieuwe laatavondshow in elkaar steken. Rino Ver Eecke, nethoofd van de radiozender, zegt dat deze vanaf 30 augustus zal worden uitgezonden.

In de 'De inrichters' gaat Van Elsen koppels helpen die het niet eens worden over de inrichting van hun woning. Volgens VT4 zal de omroepster, die in maart beviel van een dochtertje, ook te zien zijn in het programma 'Mama's mooiste'.

Radio- en tv-presentatrice Ann Van Elsen gaat vanaf dit najaar voluit aan de slag bij VT4. Ze zal er meewerken aan enkele nieuwe tv-projecten, waaronder het nieuwe programma 'De inrichters'. Dat heeft tot gevolg dat Ann haar samenwerking met MNM voorlopig op een laag pitje zet. 'De Ann & Dave Show' keert zo dit najaar niet terug. MNM werkt aan een nieuw programma in de avondspits.

Ann Van Elsen is blij met de nieuwe televisiekansen, maar ook triest om haar afscheid van MNM: 'Change always hurts a little, en dat meen ik echt. Ik heb enorm veel zin in nieuwe televisieprojecten bij VT4 en kijk al erg uit naar ‘De inrichters’, maar ik ben op dit moment ook triest dat ik Dave en de andere MNM-collega’s moet achterlaten. ’t Is zo’n hardwerkende, toffe bende.'

Kristine Willems, netmanager VT4: 'We zijn heel blij dat we dit najaar zo intensief met Ann Van Elsen kunnen samenwerken. Zo zal ze niet alleen te zien zijn als presentatrice van onze nieuwe VT4-verbouwshow, maar ook in ‘Mama’s mooiste’ dat vanaf september op antenne gaat. Het is een geëngageerde vrouw die zich steeds met hart en ziel in haar projecten smijt. Ik ben blij dat we een sterke, talentvolle presentatrice als Ann dit najaar zoveel op het scherm mogen brengen.'

Rino Ver Eecke, nethoofd MNM: 'We vinden het uiteraard jammer dat Ann Van Elsen ons tijdelijk verlaat om regelmatiger voor tv te werken, maar ik begrijp de keuze. Ik denk dat we terecht trots mogen zijn op de kansen die we Ann hebben gegeven en op het parcours dat ze tot nu toe zelf bij de VRT heeft afgelegd: in drie jaar tijd is ze uitgegroeid tot een bijzonder geliefde radiostem in Vlaanderen. Samen met Dave Peters heeft Ann van 'De Ann & Dave Show' op MNM in geen tijd een herkenbaar, sterk geapprecieerd programma gemaakt. We blijven uiteraard niet bij de pakken zitten en werken nu al aan een gloednieuwe show voor de avondspits. Die gaat vanaf maandag 30 augustus op uitzending. En uiteraard: veel succes, Ann!'.

Over ‘De inrichters’ op VT4
In ‘De inrichters’ helpt Ann Van Elsen dit najaar op VT4 koppels die het maar niet eens geraken over de inrichting van hun woning. Want de Vlaming was nog nooit zo bezig met eigen huis en tuin. Meestal willen we al het verbouwwerk ook nog allemaal zelf doen zodat onze dromen haalbaar blijven voor onze portemonnee. Maar wat doe je als je op een dag
besluit te gaan samenwonen met de liefde van je leven maar een totaal verschillende smaak
blijkt te hebben? Dat je uren kan discussiëren over de kleur van de muren, de plaats van de
televisie, de hoogte van de keukenkastjes en of er tegels of parket op de vloer horen.
Koppels, waarbij een plotse verbouwwoede toeslaat, maar die het niet eens geraken over de materialen, de inrichting, de stijl en de kleuren kunnen nu terecht bij 'De Inrichters'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten